Durante a cunferenza "prosumer - un lettore semplice impurtante", urganizatu da u clima energetica di u mondu (CNR-CME) in partenariatu cù i prublemi chì deve esse indirizzati per sguassà e vostre barriere esistenti.
I cunsumatori di energia domestici è non domestici è micca domestici, volenu esse promestori, vale à dì attivu - sia i cunsumatori è pruduttori di l'elettricità. L'anni recenti, u cuncettu di i prosumeri hè diventendu sempre più piace à u pannelli crescita è e soluzioni energetiche di e dumande per a rete energetica à a distribuzione.
"A crescita di pruduzzione energetica da fonti è riduce i fonti è riduce, ancu a pruduzzione di caravani fuglianti sò suluzioni è accettati da l'esperti è u publicu in stu campu. In questi cundizioni, a generazione distribuita diventa una pussibilità di aumentà a sicurità di u sucità energetichi per u cunsumadimentu, cumpresu a supportu significativu - u fundanu finanziariu. Durante a riunione, analisi l'situazione attuale in a reta è l'implementazione di u mercatu prosumeri, tecniche di cunnessione di a rete. Temi sustituiti, aspetti di l'imprese è pussibuli solu per eliminà parechji aspetti di cunnessione è ùn anu micca abbastanza per cundizioni tecniche è ùn ne anu micca abbastanza tecniche. Questu affettatu principalmente l'operatori di distribuzi di distribuzione, ma prima o dopu sarà ancu à accurtà i cunsumatori è ancu a grazia putenza. Cumu hè u casu cù l'industria elettrica elettrica. Ci hè perchè hè necessariu di assicurà u limitu di tensione adratta ", disse Mr, Stear Steorghe, Direttore Esecutivu Generale di CNR. -Cme, à l'apertura di a cunferenza.
Professore, Medico, Ingegneria. Ion Lungu, Moderatore di Cunsistente CMER, dicia: "A frasa" Integrazione di u mercatu di enerciale "significa un integrazione di rete cummerciale, chì sò ugualmente impurtanti. U mercatu ùn hè micca solu desirabile, ma stimulò ancu in u livellu puliticu. Suluzione pussibile ".
Cum'è un parlante speciale, u Signore u Viorel Alicus, Direttore u Rimborsu rapidu di u numeru rapude in u periodu di statu attuale di a rata di i prosumeri. Perchè l'unità sò stati purtati in serviziu cusì rapidamente, a reta di distribuzione hè stata impattu. Crianu ancu i cunclusioni di l'aneree realizata da anere, secondu l'ultimi 12 mesi (da aprile 2022 à aprile 2022 à u numeru 2023), u numeru di prosime hè aprattuttu di circa 47.000 persone è da più di 600 MW à ognunu. Per sustene a tendenza crescente, Mr. Alikus house per cambià è migliurà u rolu di u vostru cunsumatori in u prucessu di cunnessione è l'energia di u tradimentu è u prucessu di cunnessione. "L'obstacli scontranu in u prucessu di fabricazione di i prudutti elettrici."
I seguenti punti sò stati evidenziati cum'è l'aspetti principali chì sò risultanti da i discorsi 'di parlanti è discussioni attivi di u gruppu di l'espertu:
• Dopu à 2021, u numeru di prosmaritori è a so capacità stallata esconenzialmente. À a fine di aprile 2023, u numeru di primi sò superati 63 000 cù una capacità stallata di 753 mw. Hè previstu di superà 900 mw à a fine di u 2023 di ghjugnu;
• a compensazione quantitatedisce hè stata introdutta, ma ci sò lung vegetati in emissioni in fatti di l'emissione à i cunsumatori individuali;
• I distributori facenu una quantità di sfide in mantenimentu di qualità di tensione, tramindui in termini di valore è armunica di tensione.
• A disorganizazione in cunnessione, soprattuttu in a stallazione di l'inverter. Anre recomdenendu i servizii di l'amministratore inverter à l'operatori di distribuzione;
• I beneficii per i cunsumatori sò pagati da tutti i cunsumatori attraversu tariffi di distribuzione;
• L'agregatori è e cumunità energetiche sò boni soluzioni per a gestione è utilizendu l'energia PV è u ventu.
• Anre sviluppendu regule per a compensazione di l'energia à e installazioni di produzzioni di i Consumatori è u so cunsumu, è in altri posti (principalmente per u stessu fornitore è u stessu distruttore).
Tempu post: Nov-10-2023